خرید دستگاه وکیوم مردانه با بهترین قیمت و کیفیت

از دستگاه وکیوم مردانه بالینسو به راحتی و بدون دغدغه استفاده کنید

خرید دستگاه وکیوم مردانه با بهترین قیمت و کیفیت

از دستگاه وکیوم مردانه بالینسو به راحتی و بدون دغدغه استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

The function and impact of a male vacuum

از این دستگاه ، یک روش ارزان و بهینه در دریافت نتیجه اثر بخش محسوب می شود؛ که عمدتاً برای درمان مشکلات و اختلال عملکرد نعوظ در مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه لوله‌ ای است که از پلاستیک ساخته ‌شده که آلت در داخل آن قرار می گیرد.شما پایه آلت را با روغن پوشانده و سپس آلت را در داخل لوله قرار می‌دهید. هوا از لوله پمپ می‌شود که خلا ایجاد می‌کند.

خلا به جریان خون در آلت تناسلی کمک می‌کند و باعث ایجاد حالت پایدار در آلت جنسی به طور طبیعی می‌شود. باند انقباضی در اطراف پایه آلت قرار می گیرد تا نعوظ حفظ شود و در نهایت لوله برداشته می شود. مهم ترین ویژگی موثر در استفاده و عملکرد از این دستگاه ، قابل استفاده مجدد بودن آن است. به طوریکه پس از هربار استفاده می توانید آن را تمیز کرده و مجدداً استفاده نمایید.

دستگاه وکیوم مردانه - بالینسو

این دستگاه به حجیم شدن و مستحکم تر شدن آلت شما کمک می کند.هیچ گونه محدودیت سنی برای آقایان بالغ در استفاده از این دستگاه وجود ندارد.پس از استفاده از این دستگاه میزان خون و متورم شدن رگ ها را به خوبی تجربه خواهید کرد.در صورت استفاده از این دستگاه رضایت نهایی در برقراری ارتباط جنسی نصیب شما خواهد شد.در صورتیکه در کنار استفاده از این محصول از روغن خراطین بالینسو استفاده کنید، تا 2 برابر نتایج بهتری را دریافت خواهید کرد.

با این حال حصول اطمینان و انتخاب این مورد به شما بستگی دارد.این دستگاه نیاز به اجازه یا نسخه پزشک ندارد و هر شخصی بنا به مشکل نعوظ خود می تواند آن را خریداری و استفاده نماید. چرا که عوارض استفاده از آن نزدیک به صفر است، و سعی بر آن است تا آقایان به کمک طبیعت عملکردی موجود در داخل این دستگاه، به رضایت مورد نظر خود برسند.

آنچه که تا به اینجا مطلب گفته شد، خاصیت اساسی این دستگاه در مورد رفع اختلالات نعوظ در آقایان بود. اما مهم ترین عملکرد ثانویه این دستگاه پس از استفاده منظم رشد طولی و حجمی آلت تناسلی مردان است. اما چطور این امر به وقوع می پیوندد؟آقایانی که از این دستگاه به دلیل کوچک بودن یا کم حجم بودن آلت استفاده می کنند، می توانند پس از مدت زمانی شاهد رشد آن باشند. چرا که افزایش گردش خون داخل آلت تناسلی به کمک این دستگاه کمک می کند تا سایز آن را بیشتر از گذشته نموده، و در اندازه ای مشخص افزایش دهید.

نظرات (۱)

با سلام. شما گفتید که عوارضی نداره، پس چرا پس از تمرین، در قسمت زیر سر آلتم (ختنه گاه) خیلی ورم می‌کنه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی