خرید دستگاه وکیوم مردانه با بهترین قیمت و کیفیت

از دستگاه وکیوم مردانه بالینسو به راحتی و بدون دغدغه استفاده کنید

خرید دستگاه وکیوم مردانه با بهترین قیمت و کیفیت

از دستگاه وکیوم مردانه بالینسو به راحتی و بدون دغدغه استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

Penis Vacuum Machine

 

دستگاه وکیوم الت تناسلی مردانه برای درمان نعوظ و ناتوانی جنسی مردان ساخته شده است. این دستگاه با قابلیتهایی که دارد میتواند برای کسانی که در ایجاد و حفظ نعوظ ( راست شدن الت در هنگام برقراری رابطه جنسی ) مشکل دارند موثر باشد.

دستگاه وکیوم آقایان وسیله ای پزشکی است برای ایجاد و نگهداری نعوظ مردانی که مبتلا به اختلال نعوظ هستند. اختلالات نعوظ از شایع ترین بیماریهای ناتوانی جنسی مردان محسوب میشود. مرد در این حالت موفق به بلند کردن الت برای برقراری رابطه جنسی نمیشود و مشکلات روحی و روانی بسیاری را متحمل میشود که میتواند منجر به سردی رابطه زناشویی و حتی طلاق گردد.

در شرایطی که خون کافی به الت تناسلی نرسد و یا فقدان نگهداری خون در این محل منجر به ناتوانی جنسی و عدم توانایی در ایجاد نعوظ میشود. دستگاه وکیوم (پمپ یا دستگاه مکش) با افزایش خونرسانی به بافتهای اسفنجی آلت تناسلی حجم بافتها را افزایش میدهد.

سلول های اسفنجی در شرایط فشار خلاء گسترش می یابند، در نتیجه سرعت گردش خون آلت تناسلی را تسریع می کند. با انجام ورزش آلت تناسلی با این وسیله به طور مداوم، شما تبدیل به یک مرد قوی تر در برقرای رابطه جنسی میشوید و میتوانید به نعوظ کامل دست یابید.

وکیوم مردانه شامل یک سیلندر اکریلیک با یک پمپ است که مستقیما به انتهای آلت تناسلی وصل میشود. آلت مرد درون فنجان (محفظه شیشه ای) قرار میگیرد و با ایجاد و انقباض خلاء توسط پمپ، جریان خون در الت تناسلی افزایش میابد.

بیشتر بخوانید : درمان زود انزالی بدون عارضه جانبی

سپس حلقه فشاری در انتهای آلت قرار می گیرد و از خروج خون جلوگیری بعمل میاورد. و در نتیجه الت بزرگتر و حجیم شده و سفت خواهد شد. پس از برداشتن محفظه شیشه ای نیز این حالت حفظ خواهد شد. این حالت را می توان برای مدت حداکثر ۳۰ تا ۴۰ دقیقه نگه داشت و هر چند بار که بیمار نیاز داشته باشد میتواند آنرا تکرار نماید.استفاده از دستگاه وکیوم از بهترین راههای درمان ناتوانی جنسی مردان در مقایسه با انواع داروها، هورمونها و جراحی می باشد.

نگران نحوه استفاده از دستگاه وکیوم نباشید .نعوظی که توسط دستگاه وکیوم ایجاد میشود همانند نعوظ طبیعی است . در طراحی این وسیله از مکانیسم طبیعی بدن تقلید شده  و در طولانی مدت میتواند منجر به درمان دائمی اختلال نعوظ شود و عوارض جانبی هم ندارد. همانطور که میدانید ، نحوه ماساژ آلت تناسلی با این روغن ها نیازمند روشی صحیح و درست است . به همین دلیل نیاز دانسته ایم که ویدئویی برای شما مشتریان آماده کنیم تا با نحوه صحیح ماساژ آلت تناسلی شوید .

نظرات (۱)

با سلام. وقتی از وکیوم استفاده می کنم آلتم حسابی کلفت می شه البته دور گردنش هم خیلی ورم می کنه آیا این طبیعیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی