خرید دستگاه وکیوم مردانه با بهترین قیمت و کیفیت

از دستگاه وکیوم مردانه بالینسو به راحتی و بدون دغدغه استفاده کنید

خرید دستگاه وکیوم مردانه با بهترین قیمت و کیفیت

از دستگاه وکیوم مردانه بالینسو به راحتی و بدون دغدغه استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

Natural Early Childhood Treatment with Male Vacuum

 

رفتار درمانی، یکی از جمله روش های طبیعی و مرسوم جهت درمان زود انزالی است. راه کارهای خانگی ارائه شده برای درمان زود انزالی شامل تکنیک های رفتار درمانی هستند که، شما و همسرتان باید به کمک یکدیگر آن ها را پیش گرفته تا به تاخیر در انزال به صورت طبیعی کمک کنید.

یکی از این تکنیک ها جهت درمان زود انزالی استفاده از کاندوم است. این وسیله به آقایان تایم بیشتری می دهد تا از شر این مشکل خلاصی یابند. یا اینکه می توانید از اسپری تاخیری استفاده کنید.

تکنیک بعدی با نام کگل معروف است؛ که یک چند تمرین برای تقویت عضلات لگن جهت تاخیر در انزال دارد و آقایان می توانند آنها را انجام دهند. اگر مشکل جسمی نداشته باشید انجام یکسری حرکات ورزشی دیگر نیز مانند شنا رفتن به تقویت عضلات شما منجر شده و طبق آنچه که در ابتدای این مطلب گفته شد، کنترل بیشتری بر روی زمان انزالی خود خواهید داشت.

اگر پیش از این که بخواهید درمان زود انزالی بدون عارضه جانبی را شروع کنید، می توانید با دکتر متخصص صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که یک بار انزال زودرس به این معنی نیست که شما شرایطی دارید که به درمان نیاز دارد.

در صورتی که این کار باعث ایجاد مشکلات بزرگی در زندگی جنسی و یا روابط شخصی تان شده و یا اگر می‌خواهید درمان رفتاری را در نظر بگیرید، پزشک ممکن است شما را به یک درمانگر جنسی ارجاع دهد. اما در عین حال توجه داشته باشید که، درمان طبیعی زود انزالی بهتر از درمان های صنعتی زود انزالی به شما کمک می کنند، و در نهایت عوارضی را هم در بر نخواهند داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی